Mero Baze: Shtypi i shkruar është i vdekur

Ka kohë që tregu i shtypit të shkruar ka qenë i prishur. Tani është i vdekur. Edhe pse dorën e fundit me dhe sipër ia hodhi media online, ai kishte kohë që lëngonte nga cektësia, përdorimi politik i skajshëm, mungesa e lirisë, mungesa e talenteve në gazetari dhe thatësira e publicistikës që botohej aty. Ai ishte pasuri në duart e disa ndërtuesve që zgjidhnin hallet e lejeve të ndërtimit. Media online i dha një goditje vdekjeprurëse, duke goditur dhe gjithë arsyet përse media e shkruar u katandis ashtu.

Nuk shikoj më të ardhme te shtypi i shkruar. Unë ende vazhdoj ta botoj gazetën “Tema” në print, por vetë mund të kem gjashtë muaj që nuk e kam lexuar. Më duket si një bezdi të rilexoj gjëra që publiku i ka lexuar 20 orë më parë. Plus kësaj, media online zhduk disa fuqi të botuesve të shtypit të shkruar. Ajo është e lirë, e pacensurueshme e mirëshpërndarë dhe komunikon me pjesën më të ndriçuar të shoqërisë.

Hapi i parë që duhet të bëjë është të ristrukturojë botimet, t’u kthehet botimeve periodike, tip magazine, duke futur në print raporte të thella, origjinale dhe prodhime të redaksisë. Do të ishte mirë që gazetat të botoheshin një ose dy herë në javë në versionin print dhe të kishin aty gjëra cilësore të tyre. Kjo nuk është se do ta shpëtojë, por do ta bëjë pak më jetëgjatë dhe më cilësor fundin e tij.

nga moderatori Postuar te Tema

Lini një Përgjigje

